.
.

torsdag 26. februar 2009

Dear memories and spinning around

Dette året var jeg veldig treg på å ta ut bilder fra år 2008, kjøpe meg et album og sette meg ned
og lime de inn en etter en. Da jeg skulle velge bilder ble det 270 og jeg var helt bestemt på at jeg
ville ha alle sammen. Men mamma nektet å betale så mange bilder og siden jeg har et lavt
budsjett så måtte jeg redusere bildene til 140. Og jeg er glad jeg gjorde det!! Å lime inn de
bildene og huske NÅR det var jeg tok dem var veldig stress, men albumet ble kjempefint til
slutt med en litt skuffet mamma fordi det bare var et bilde av henne.




I dag var jeg på min første spinning-trening som jeg gruet meg veldig til, men det gikk ganske
greit og var egentlig morro! Jeg klarte å holde like kjapt tempo som Geir Morten (bare et par
nivå lavere...) gjennom hele treninga så jeg er veldig fornøyd. Flere slike timer skal det bli!

Nå er det tid for Criminal Minds og i morgen er det siste dag på skolen før ferie which means
at jeg kommer til å se min søster snart og jeg kan sove så lenge jeg vil!! :D


- Jasnaaa

8 kommentarer:

It's Aggy bitch! sa...

det var en utrolig lur ide og gjøre sånt for vært år :)! den ideen skal jeg huske på ^^

Johanne sa...

Jeg har akkurat gjort det samme :D

Sarah Palin sa...

Utrolig fint album, elsker scrapbooking :) Du er heldig som har ferie forresten!

Anonym sa...

Så koselig å lage album da :D! Jeg får aldri tid til å lage det til meg selv jeg, jeg lager bare til andre! Men jeg får jo noen tilbake også da, og det er kjempekoselig!

Benedicte sa...

hah;) mødre altså. men det er koselig med albumer, så lenge man kommer igang og virkelig gjør det! minner og se tilbake på<3 kan ikke bli bedre;)

Mella sa...

Så fint album! :) Elsker scrapbooking.. Selvom det tar litt tid så er det absolutt verd det! :D

Anonym sa...

Album er så koselig:)

Anonym sa...

har også lyst å lage slikt album, men kommer aldri så langt. :)