.
.

fredag 20. februar 2009

Au, au, au!!!

Uka er atter ferdig, og etter en engelsk prøve, spentshopp i gymmen og kamptrening er jeg klar
for en rolig kveld med Geir Morten og Norske Talenter.
I dag var det første ganga jeg glei på isen. Jeg lo meg nesten i hjel når pappa almost datt utenfor
huset vårt og selvfølgelig skjer det meg. Rett på rumpa på flisene utenfor huset. Jeg har så vondt
i rumpa nå!!! Så her sitter jeg i godstolen med verkende rumpe og en gutt som hater Katrine
Hove.





Helgen byr på fest hos Julie, atter en gang skal jeg ta bussen ut til Farsund også få pappa til å
hente meg når alle de andre har gått på pakkhuset. Æsj, altså. Det er noe dritt å være født i
desember.

En god nyhet har jeg, sola skinner som bare det, og snøen er halvveis vekke. (men isen er fortsatt der)





God Helg!!

8 kommentarer:

Renate sa...

Håper rumpa di blir bedre :p

Inaaa sa...

haha KAtrine Hove...

Anonym sa...

Åå, Farsund! Der er så fint :) Hvertfall om sommeren! :)

It's Aggy bitch! sa...

aww så søtt bilde :)

Boho sa...

Jeg gleder meg nesten litt til å se deg igjen nå Mensi :)

Anonym sa...

Bruk falsk id da vel.

Anne Marthe sa...

Søt :)

KRISTINE TRAVELS sa...

Alltid deilig å slappe av etter lang uke med skole :)