.
.

søndag 22. februar 2009

Søndager fra nå av

Forestill dere en sirkel med diameter på ca 5 cm., så forestiller dere at sirkelen er farget av
en 5 åring med lilla, gul og blå farge. Det er beskrivelsen av blåmerket mitt som jeg fikk etter
at jeg glei på isen den fredagen. Glem kamptreninger og blåmerker etter slag og spark,
denne fine blåveisen slår ingen!






I dag var jeg på treningsstudio med Geir Morten og forbrente et par kalorier og prøvde
å få meg litt bedre kondis enn det jeg har. Det var veldig gøy å ha hele studioet nesten
for seg selv og en massasje-stol som jeg kommer til å bruke så ofte som overhodet mulig.
Etter jogging, sykling og sit-ups på forskjellige måter gikk vi å svømte. DET var deilig!
Har ikke svømt siden sommer i Bosnia. Så nå har vi bestemt at dette skal vi gjøre hver
søndag, i tillegg til at vi skal begynne på Yoga.
Nå er det i full sving med trening til bikinisesongen.


Polyvore har gjort en bedre versjon av antrekket mitt i dag,
men noe lignende hadde jeg på meg. :)

5 kommentarer:

Tuppene sa...

Åå.. driver også på med prosjekt; shine opp kroppen til sommern. Er hardt å få opp kondisen altså!!

Anonym sa...

Det er sant nok det, men om jeg drar på en fest har jeg lett for å bli litt fristet, så jeg holdt meg hjemme heller. Det hadde jo være moro å bort en tur for å se på alle de fulle folka når jeg selv hadde vært edru, hehe :D

AlexandraEi sa...

Elsker å trene på søndagen!

CHRISTINAFRAAS sa...

wow, flink du!

Vintage Lollipops sa...

This reminds me that I SHOULD BE be working out right now!

xxx