.
.

mandag 23. februar 2009

Ta det som det faller seg og le!

I dag blir det et kort lite innlegg. Jeg har svært dårlig tid så da poster jeg bare
ut antrekket mitt for i dag. (bildene er tatt for litt siden, og jeg tror jeg har hatt dem på
bloggen før).



Skolen var et helt virrvar i dag! Lærerne har funnet ut av elever jukser på prøver via
dokumenter på dataen og nå er de så stresset og skal sette alle ned i oppførsel.
Alle klager, noen bryr seg ikke og andre er frustrert på om de er nestemann ut som
rektor skal kjefte på. Jeg bryr meg egentlig svært lite. Det som skjer, det skjer.
Everything happens for a reason. . . (almost everything)
- Jasnaaa

4 kommentarer:

Anonym sa...

oi, det er jo utrolig urettredig for de som ikke jukset da!

AlexandraEi sa...

Kipt for de som ikke har jukset!:(

Anonym sa...

ja, teknologi er noe domme saker ;)

Renate sa...

Urettferdig for de som ikke har gjort noe galt! Kollektiv straff = bæsj.