.
.

tirsdag 24. februar 2009

Trening # 2

I dag var det enda en dag med ekstra trening enn vanlig og hvis det fortsetter slik videre lover
dette veldig gode resultater. I dag var vi igjen i treningstudioet og jeg har blitt tvunget til å være
med på spinning på torsdag. Dette lyder ikke godt. Jeg hater å konkurrere i noe jeg VET jeg ikke kommer til å gjøre det bra på. Men, øvelse gjør mester.

Det aller beste med treningen er selvfølgelig massajestolen etterpå. Den treffer på akkurat de
punktene jeg har vondt i, absolutt hovedpunktet gjennom hele treningsøkten.



I dag har jeg ledd litt av meg selv, tatt farvel akkurat slik som horoskopet mitt sa jeg skulle gjøre
og er klar for noe nytt. Jeg har lært at vann er godt og pappsen er et fantastisk vesen!
Jeg gleder meg til vinterferien selv om ordet ''vinter'' ødelegger litt av stemningen.

Nå er det på tide med fruene og en himmelseng!


- Jasnaaa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Massasjestol er skikkelig herlig :)

Johanne sa...

Skulle ønske jeg også hadde viljen til å trene! :)

Anonym sa...

du er ivertfall flink som trener!
det skal du ha!

Vintage Lollipops sa...

Oh that's such a cute shot!