.
.

tirsdag 17. februar 2009

Gode gamle tider

Det ble lite tid til blogging i dag og derfor slenger jeg bare inn en sang som ble hørt og beundret
mye i min tidligere alder, før jeg setter meg godt til rette med kjeks og kakao og fem +
en frustrerte fruer. Ena og meg hadde Spice Girls - album og bilder som vi kjøpte på MIX hver
søndag og godteri og vi satt på den brune slitte sofaen på Brun & Blid der vi byttet bilder og la
de inn i albumet.

Jeg var alltid Mel C og var stolt over at jeg kunne gå ut i spagat akkurat som henne.

Hvem var du i Spice Girls?

14 kommentarer:

Anne Marthe sa...

Victoria :0

AlexandraEi sa...

Mel C fordi jeg kunne gå ut i spagaten:P tror det er mange som har det slik:P

Renate sa...

Jeg var Emma!

Christina sa...

Jeg ville gjerne være Emma, men måtte alltid være Mel B fordi jeg hadde krøller...

Anonym sa...

Jeg ville også alltid være Emma, men måtte være Geri, for ingen andre ville være ho og jeg fikk aldri velge :p

Anonym sa...

Jeg var alltid Victoria ;)
Syns hun var den peneste, og derfor skulle jeg alltid vræe henne ;)

Johanne sa...

Haha, jeg var victoria:p hoho

Anonym sa...

Jeg var alltid Emma :)
Er nok min blonde frisyre som var årsaken til det, hehe. ^^

- Maria Karethe

Christine Tallulah sa...

hahahhaa, første konserten jeg var på var Spice Girls!
jeg var Victoria :p

Anette sa...

Jeg ver Mel B:P

Anonym sa...

Jeg var alltid Emma ^^ Fordi jeg var blond og hadde helt stritt hår. Det var tider det :)

Vintage Lollipops sa...

GREAT video post... haven't seen this is forever!

xxx

AlexandraEi sa...

husker at det varingen som ville være være mel b:P

Anonym sa...

Victoria xD