.
.

mandag 16. februar 2009

Travel around the world with me

Det ser ut som om 2009 bringer mange reiser for min del. Både de nærmeste planene og

horoskopet mitt sier at jeg skal reise mye, og dette gleder meg meget! :) Å reise til andre
byer og land, syns jeg er veldig gøy og jeg vil absolutt besøke store deler av verden i nærmeste framtid!


Vinterferien skal sansynligvis bli tilbragt hos Ina i Oslo, og vi skal kanskje videre til
*sensurert* som en surprise uten at noen vet at vi kommer.

To uker etter vinterferien pakker hele trinnet sakene sine og reiser til Brussel,
denne turen gleder jeg meg kjempemye til! Danskebåten, evig lang busstur uten mulighet
til å vaske seg (eller, jo, mikrofiberkluter..) og belgiske vafler! Herlig tur med herlige folk!!




Så er jo den årlige turen ned til Bosnia i hele juli måned. Ingenting slår denne turen!!





Neste stopp er karateleir i England i slutten av august. Jeg har hørt utrolig masse fra disse
turene. To-tre treninger hver dag i nesten en uke, nattrening, spising av frosk som straff
for å komme for sent til trening og avslutningsfest som har sluttet på utrolig mange måter!
Kort sagt, torturuke som man selv melder seg frivillig på...






Igjen med karaten, i oktober. Dommerkurs i Valencia. Dette har jeg utrolig lyst å gå på!!
Et par timer med kurs og resten av tiden på shopping, sight-seeing og nytelse av Spania!!







Når vi snakker om Spania, skal meg and my siss til Barcelona. Det er hvertfall planen.
Høres ikke dette fantastisk ut!? :D Jo, det gjør det!!



- Jasnaaa

12 kommentarer:

Anne Marthe sa...

Barcelona <3

Anonym sa...

Jeg er misunnelig:(

Anonym sa...

HELDIG HELDIG HELDIG!
Jeg mesunner deg og Inas forhold. Jeg skulle ønske jeg kunne ha det sånn med mine. Men det er overhode ikke mulig har jeg sett.

- Medj <3

Anonym sa...

Jeg dør av misunnelse : - (
JEG VIL OGSÅ TIL BARCELONA. okey ? ; - D
- SELMA. : - )

Anonym sa...

du kan ikke kalle deg miljøvennlig med så mange flyturer i året!

Astrid sa...

Åhh.. Jeg skulle ønske jeg skulle reise så mye i år!

Anonym sa...

ser ut som du skal reise endel ja!! :D

Inaaa sa...

ja, jasna, du som er så miljøvennlig og tvinger meg til å bære alt i veska for å spare en bærepose. Jeg syns du skal droppe et par av de turene and save some trees...

hoho!

Anonym sa...

Så heldig du er , Jasna :)
Ha god(e) tur !

Jasnaaa sa...

3 av de 6 turene er med fly, så jeg syns det er helt ok jeg!!!

AlexandraEi sa...

Du kjenner gjerne Christina E ?:P

Anne Marthe sa...

sv: Gina tricot :)